CRM ONLINE 12 miesięcy

Magazyn:jest
Kategoria:»CRM ONLINE« ------>

Cena: 184.50 PLN
(netto: 150.00 PLN)



 

Nowość

Towar polecany

Dodaj do listy życzeń

 

 

Kontrahenci, Kontakty, Dostawcy, Potencjalni Kontrahenci

Zarządzanie relacjami z firmami (Klientami i Dostawcami) i osobami kontaktowymi z tych firm. Możliwość wydzielenia potencjalnych kontrahentów i względem ich prowadzenia działań marketingowych zmierzających do ich pozyskania i przekształcenia do roli klienta. Program CRM stanowi bazę danych, która gromadzi kontakty oraz informacje o nich, będąc nieocenioną bazą wiedzy dla każdego typu organizacji. I to gromadząc informacje nie tylko o klientach, ale też współpracownikach, osobach zatrudnionych w organizacji, wolontariuszach, a także wszystkich innych osób, które choć przez chwilę miały kontakt z nami i naszą organizacją. Umożliwia oczywiście zarządzanie kontaktami, edycję oraz wprowadzanie kolejnych danych i łatwe wyszukiwanie informacji. Takie automatyczne gromadzenie danych pozwala nam także śledzić historię – zarówno kontaktów z daną osobą, jak też przeprowadzonych operacji, transakcji itd.

Sprzedaż - Oferty, Zamówienia, Faktury VAT, Szanse sprzedaży

Pełne zarządzanie cyklem sprzedaży - tworzenie ofert na podstawie asortymentu, zamówień oraz generowanie faktur sprzedaży w formacie PDF i ich automatyczna wysyłka. Szanse sprzedaży są najważniejszym elementem procesu sprzedażowego. Ich głównym zadaniem jest porządkowanie informacji dotyczących całego procesu sprzedażowego w jednym miejscu, na podstawie, którego pozostałe elementy systemu będą raportowały i dokonywały analiz. Każda sprzedaż, która powstaje już na początku konwersji leada do kontrahenta powinna się rozpoczynać utworzeniem nowej szansy sprzedaży.

Produkty, Usługi, Cenniki, Zamówienia do Dostawców, Dostawcy

Zarządzanie kartotekami produktów i usług, tworzenie cenników. Automatyczna aktualizacja i weryfikacja stanu magazynowego. Zarządzanie relacjami z Dostawcami - zamówienia do dostawców. System CRM umożliwia zbudowanie nie tylko szczegółówej i spójnej bazy wuedzy o kontrahentach ale także o produktach i usługach. W systemie CRM sprawnie przebiega także udostępnianie tej wiedzy uprawnionym pracownikom w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Wszyscy pracownicy pracują na tych samych danych o produktach i usługach, zapewniając spójność komunikacji z klientami. System CRM daje również możliwość zarządzania polityką cenową i rabatową, tak aby odwzorować indywidualne warunki sprzedaży dla każdego klienta i zapewnić ich przestrzeganie.

Kalendarz, Spotkania, Zadania, Rozmowy tel.

Planowanie spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, współdzielenie kalendarzy, cykliczne działania. Program CRM daje dostęp do kalendarzy, które automatyzują pracę i dają wszystkim osobom działającym w organizacji wiedzę na temat zadań do wykonania oraz tego, co udało się już osiągnąć, a nad czym jeszcze trzeba popracować. Mówiąc w skrócie – dzięki systemowi przydzielisz zadania, dowiesz się który zatrudniony może podjąć się działania w określonym przedziale czasowym i zyskasz pełną władzę nad zarządzaniem terminami oraz czasem – zarówno swoim, jak i innych osób w organizacji. Dodawanie i podgląd zadań oraz zdarzeń, przyznawanie uprawnień, definiowanie różnego rodzaju parametrów dotyczących realizacji zadania – w wysokiej jakości systemie CRM wszystko to jest łatwe i szybkie, co znacznie usprawnia funkcjonowanie organizacji.

Poczta e-mail, Masowa wysyłka emaili

Wbudowany klient pocztowy pozwalający na archiwizację korespondencji elektronicznej. Kampanie marketingowe - masowa wysyłka poczty. Kampania marketingowa to zespół działań mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej. W systemie istnieje możliwość zarówno założenia i śledzenia wyników kampanii reklamowej, jak i możliwość przeprowadzenia kampanii mailowej we własnym zakresie.

Integracja z systemem handlowym

System CRM zapewnia automatyczną integrację z programem handlowym. Dzięki integracji pracownicy mogą zobaczyć w systemie CRM dane finansowe swoich klientów oraz ich dokumenty. Skraca to czas realizacji zadań oraz wspiera miękką windykację. Integracja z programem handlowym zapewewnia również automatyczną aktualizację informacji o produktach wraz z ich cenami, stanami magazynowymi i polityką cenową. Eksport zamówień do programu handlowo-magazynowego także odbywa się bez udziału użytkowników i w znacznym stopniu wpływa na oszczędność czasu.


Warto sprawdzić te oferty:
CRM ONLINE 1 miesiąc
Cena: 18.45 PLN
(netto: 15.00 PLN)
CRM ONLINE 6 miesięcy
Cena: 92.25 PLN
(netto: 75.00 PLN)
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].